vineri, 21 ianuarie 2011

liniste




















Liniste...!Vreau sa aud linistea...!
Simt ca e prea multa galagie in viata mea...
Aud parca vuiet si zumzet si soapte,
Aud doar franturi din clipe in noapte...

Si simt tot mai tare vibratia serii
E parca o ploaie in mijlocul verii,
Dar vreau sa-nceteze si cu un cuvant
Sa fac doar sa taca tot ce-i pe pamant...

In mine azi simt dorinta spre pace...
E parca un vis, dar nici el nu tace,
Cand vreau sa aud doar linistea dulce
Mandria din lume nu vrea sa se culce...

Si vreau doar sa taca sa pot sa gandesc…
Sa pot sa aud…sa pot sa iubesc…
In liniste, pace, in lina visare
As vrea sa-mi gasesc a mea alinare...

Dar nimeni nu tace si totu-i pe dos,
Ii rog si acum…dar fara folos…
Nimeni n-aude sau poate nu vrea
Pentru o secunda linistea mea…

Dar ochii-i inchid si ma pierd in ganduri,
Ma pierd printre vise, ma pierd printre randuri...
Si linistea mea aici o gasesc
In rime, in versuri, in tot ce iubesc...

Lumea de-afara nu o mai aud,
Nimic din ce-a fost eu nu mai ascult..
Simt ca s-a sters sau poate e scrum,
E liniste acum…e liniste acum…

by me

10 comentarii: