marți, 8 noiembrie 2011

Daca ar sti..




















Daca ar sti..
..ca ma gandesc la el zi dupa zi..
..ca ma trezesc zambind oriunde as fi..
..ca soarele-mi zambeste dimineata..
..ca daca n-ar fi el as uri viata..

..ca inima ma cearta ca nu-i spun..
..ca sufletul imi plange de nebun..
..ca nu stiu cum sa-i zic
..ca fara el nu sunt nimic..

..ca el e tot ce am mai bun..
..ca ma gandesc la el acum..
..ca il iubesc nespus..
..cate am vrut sa-i spun si nu i-am spus..

Daca ar sti..
..ca ea e viata mea..
..ca alta n-as mai vrea..
..ca daca-i trista simt..
..ca nu pot sa o mint..

..ca ma gandesc la ea..
..ca as suna, dar nu pot apasa..
..ca plang..mai bine sa nu stie..
..ca ea e una la o mie..

..ca dimineata-i rece..
..ca ziua prea greu trece..
..ca mor cand o zaresc..
..ca simplu..o iubesc..

Daca ar sti ca se gandesc mereu
Unul la altul si le este greu..
Poate ca impreuna ar zambi
Si fara bariere s-ar iubi..
                        
by me

15 comentarii:

  1. foarte frumoase versurile si bine alese ... iar imaginea aleasa e mai mult decat graitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bebitza - sincerca sa fiu imaginea m-a inspirat :) multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca ar stii...si eu zic de multe ori asa...
    Foarte frumoasa poezia.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Printre ganduri...printre randuri...frumos!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. mda...ciudata chestie...dar cateodata este reala...

    RăspundețiȘtergere