sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Prima ninsoare














Afara-i frig si eu zambind
Privesc prin geamul aburind,
Astept sa vad cand o sa cada
Prima zapada..

Gerul de-afara iar ma tine
In casa unde-i cald si bine,
Unde miroase-a cozonac,
Nuca si mac..

In soba iar trosneste focul
Dar eu inca nu-mi gasesc locul,
La radio ascult colinde..
Zapada?Unde?

Mama imi spune: „Afara ninge!”
Un zambet fata imi atinge,
Imi lipesc nasul iar sticla
Ma simt iar mica..

Chiar daca am crescut eu mare
Astept cu drag prima ninsoare,
Si oricand voi fi bucuroasa
De sarbatori acasa..

by me

14 comentarii:

  1. cred ca fiecare dintre noi , tineri si adulti asteptam cu drag prima ninssoare!
    pOezia ta e foarte calduroasa.
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. In zona mea chiar a nins astazi putin si m-am bucurat enorm.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasa...m-ai emotionat.
    si eu ador iarna!

    RăspundețiȘtergere
  4. un mesaj offtopi, din partea MWB:
    Buna ziua,
    Va citim si urmarim blogul de ceva timp, indeajuns de mult incat sa avem bucuria si convingerea ca blogul dumneavoastra merita pe deplin, sa fie premiat cu ''Premiul Most Wanted Blog'' , datorita pasiunii, imaginatiei, talentului, originalitatii si creativitatii dumneavoastra, dar mai ales datorita valorii morale si educative pe care pagina dumneavoastra o promoveaza in blogosfera romaneasca! Va rugam sa ne anuntati daca acceptati premiul sau nu accesand acest link: Premiul MWB ! Puteti afla mai multe despre MWB, convingeti-va de seriozitatea si pasiunea noastra in a promova bloguri de calitate! Ati primit premiul MWB, pentru ca unul dintre autorii nostri v-a recomandat cu placere!
    ''MWB nu cauta faima,nu cauta cifre si nici statistici ,cauta valoarea,originalitatea ,talentul si pasiunea, iar asta face oricine accepta premiul MWB si mai ales cei ce aleg sa devina membrii sau autori ai echipei MWB, pentru ca stim ca dincolo de bloguri vorbeste viata!''

    RăspundețiȘtergere
  5. eu o poezie f frumoasa...si ai un blog superb...

    RăspundețiȘtergere
  6. Liviu R. - multumesc mult de tot pentru premiu :)

    roscata din vis - ms :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Aştept de ceva vreme să ningă şi nu mai ninge. Acum, că am citit poezia ta, îmi doresc mai mult asta. Succes în ceea ce faci şi toate cele bune! Felicitări pentru premiu! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. tgxboy - nici la mine nu a venit zapada inca, dar putem visa :) multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  9. Se pare ca anul asta,prima ninsoare se lasa asteptata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum cand iti raspund afara ninge...s-a lasat un pic asteptata prima ninsoare, dar a meritat ;)

    RăspundețiȘtergere